2013. március 30., szombat

3. fejezet - ,,Nyomozási,, projekt 3/1

Ma arra ébredek, hogy anya felhúzza a redönyöket a szomszéd szobában. Megállok a ruhásszekrényem előtt és kitárom. Huh, de sok ruhám van! Felkapok magamra egy kényelmes ruhát itthonra: szürke melegítő + egy kötött kardigán és lemegyek a konyhába. Anya nincs sehol. Elkezdek reggeli után kutatni, de mikor kinyitom a hütőt megakad valamin a szemem. Leveszem a hűtőre ragasztott cetli és olvasom: Elmentem vásárolni, reggelizzél valamit, utána állj neki tanulni. anya.
- Apaaaaa! - kiabálom de nem kapok választ. Biztos a kertben dolgozik. Kiveszem a hűtőből a tejet és egy csészébe töltök magamnak, utána betszem a mikróba. Miközben melegítem sorra kinyitom a konyhaszekrényeket, végül megtalálom mit kerestem, a müzlit. Reggeli után felmegyek a szobámba és előveszem a tankönyveimet. Fogalmam sincs hol tartunk a tananyagban. Mindegy, csak nem fognak feleltetni 2nap kóma után? Vagy igen? Előveszem a leckefüzetemet, (nem is tudtam, hogy van ilyenem) és elkészítem a házit. Közben anya nyit be a szobámba.
- Szia, hazajöttem. Találtál valamit reggelire? - kérdezi.
- Igen, müzlit ettem tejjel.
- Rendben, tanulj tovább ügyesen.
Miután kimegy becsapom a könyvemet, és bepakolok holnapra. Eszembe sem volt tovább tanulni, mára eleget tanultam. Ránéztem az órára. Kereken 3 órát! Mostmár nekilátok a ,,Nyomozási,, projekthez. Átnéztem a ruháimat, könyveimet, komódomat, íóasztalomat ... hátha találok valamit. Utána felmentem facebookra és megnyitottam a régi chateimet. Legutobb egy Zoé nevű lánnyal chateltem, még aznap mikor történt... Visszanéztem tavaly szeptember óta, mikór megismertük egymást. Utána az utplsó üzenetet. Másolom:

Emi: Szerelmes vagyok és veled mizujs?
Zoé: kibe??? Baby Villibe?
Emi: nem
Zoé: ??? Ádámba?!?!?! :/ mért nem tudok róla kiaz?....:/:(
Emi: mert... hnap elmondom, most mennem kell... :8
Zoé: Apkó Emma! Ne próbálj elmenekülni elöllem!!!
Emi: Kiköpött Gács tanárúr :)))
Zoé: Ne merj kijlentkezni!
Emi: Mennem kell lovaglóórára ;) szia!
Zoé: Emi? Itt vagy még? Emiiiiiii!!!!

Zoé már sosem fogja megtudni. És én sem... Ki lehet az a Baby Villi? Mindegy, holnap rákérdezek. Rákerestem Ádámra. Vele nem chateltem annyit, de annál érdekesebb. Másolom.

Szeptemberben így kezdődött minden:

Ádám: szoszi
Emi: Neked is szia.
Ádám: irodalom házi
Emi: Tk. 23 .o. 1. 2.
Ádám: Ennyi?
Emi: + interjú Arannyal
Ádám: Tudod mennyi re szertelek Em
Emi: Nem
Ádám: Ne csináld má
Emi: jshdfal
Ádám: ??
Emi: bttghzrehz
Ádám: ? Emi? Így próbálsz lerázni?
Emi: Bocs rángógörcseim vannak.. na mennem kell... szia!
Ádám: Em? Itt vagy még?
           mindegy
           szia!

- Kész az ebéd! - kiált fel anyu a konyhából. 
- Jövök! - kiáltom vissza és lezárom a leptopomat. Jóízűen megeszem a kedvenc levesemet, és másodiknak a nutellás palacsintát. 
- Kicsim, holnap iskola. Megtanultál? - kérdezi anya.
-Igeen! - sóhajtom. 
- Holnap kemény nap vár rád! Ma korábban feküdj le!
- Persze - fintorogtam - mostmár felmehetek?
- Menj csak! - mondja anya és megsimítja a vállamat.
Felcsörtetek a lépcsőn és levágom magam az ágyra. Izgulok a holnapi suli miatt. Megismerem Zoét, Ádámot, Nórit, Samut... Vajon, hogy fogják kezelni??? 
Felkászálódom az ágyból, és a szekrényemhez megyek. Mit vegyek fel holnap? Sokáig keresgéle, végül megtalálom amit kerestem. Kicsit megkönnyebülve dőlök vissza az ágyamba, a SzJG legújjabb részével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése