2013. március 30., szombat

4. fejezet - Barátokkal

A kedvenc számomra ébredek. Gyorsan kikapcsolom az ébresztőt mielőtt mindenkit felver. Félálomban kikászálódom az ágyamból és lekvattyogok a lépcsőn.
- Nahát, te már ilyen korán ébren vagy? - kérdezem anyut mikor meglátom a konyhában tüsténkedni.
- Igen, mindig ilyenkór kelek... Kidobjalak a sulinál?
- Nem, köszi. Inkább busszal megyek.
- Ahogy gondolod. De nem felejtetted el az utat? Vagy...
- Anya, eltalálok. Csak bízd rám - vágok anyu szavába - Tudod néha képes vagy ,,kicsit,, ...
- Tudom, tudom. Túlspilázni a dolgokat. Dehát úgy aggódok érted, ráadásul majdnem elvesztettelek. Mindegy, elkészítettem a reggelidet - tolja elém a müzlistálat.
- Köszi! Öö ... felvihetem a szobámba? Most az egyszer!
- Vigyed! - legyint anyu.
A müzlistállal az ölemben leheveredek a földig érő tükröm elé, és azon tűnődöm, hogy mit kezgyek a hajammal. Mire végzem a reggelimmel ki is találom: lazán oldalra kötötöm. Utána fölkapom magamra a tegnap kiválasztott ruhámat, és készen is vagyok. És maradt ... nézek az órára, - 2 percem. Áááá! El fogok késni. Gyorsan felkapom a táskámat és lerohanok a lépcsőn, ki az ajtón a kertbe, majd az útra. Épp akkor kanyarodik be a busz a megállóba. Francba! Szerencsére megvár a soför.
- Köszönöm - mondom mikor zihálva beesek a buszba. Lehuppanok egy ülésre az ablak mellett, és ellenőrzőm, hogy minden megvan - e. Ottón hagytam a tolltartómat, de annyi baj legyen. Majd kérek kölcsön a padtársamtól.
Megérkezek a sulihoz. Gyomorgörccsel elindulok a bejárat felé.
- Belépőkártya? - kérdezi mogorván a portás.
- Tessék? -  kérdezem zavartan.
- Ne áld el az utat! - szól rám egy felső éves fiú.
- Ugatást hallottam? - vonom fel a szemöldökömet - Biztos nálam van - fordulok a portás felé és elkezdek kutakodni a táskámban. Auuu. Nincs nálam. Többek között ezt is elfelejtettem, hogy ilyen is kell...
- De ide járok! Biztosan látott már! - mondom kétségbeesetten.
- Kártya nélkül nincs belépés - mondja unottan a portás.
- Emi, Emi! - kiált valaki a nevemen. Megpördülök a tengelyem körül. Nálam egy fél fejjel magasabb, fekete hajú, zöld szemű fiú szólongat a nevemen.
- Szia! - ráncolom a szemöldökömet. Á, pedig tegnap megtanultam a neveket...
- Ó. Samu vagyok. Nem emlékszel? - néz fürkészően a zöld szemeivel.
(Elfelejtettem említeni, hogy az osztályt tájékoztatta az ofőnk a balesetemről, és tudnak az amnéziámról)
- Samu. Bocsi, tudod még nem vagyok tisztában a nevekkel.
- Persze, megértem. Gyere, bemutatok mindenkit!
Ja, igen. Nincs kártyám - akarom mondani, de megfogja a kezemet és behúz az ajtó. Érdekes módon, a portás nem szól rám. Betoppanunk az osztályterembe. A fiúk labdáznak az osztályteremben, a lányok meg egy pad köré gyűlve lapozgatnak valamilyen magazint.
- Vigyáz!!! - kiált felém az egyik fiú.
Megfordulok. Egy labda repül egyenesen az arcomba, de még időben elkapom. Az egész osztály abbahagyja amit eddig csinált, és felém kapja a fejét. Köztük ösztönösen keresem az ismerős arcokat, és megpróbálom azonosítani a nevekkel amiket a facebookon láttam. Köztük felismerem Zoét és Nórát.
Fél másodperc alatt mindenki körbeáll és egymás szavába vágva kérdeznek. Rám emlékszel? Rám? És rám? De rám biztos emlékszel! Emlékszel mikor beledőltünk a csónakkal a tóba? Mikor átmásztunk a szomszédba? Mikor fára mászás közben letört alattad az ág és eltörted a csuklód? Mikor anyukád alapozóját használtad és narancssárga fejjel jöttél suliba? Mikor a tetőn napoztunk és integetett a szomszéd fiú? Mikor...
- Nem, tényleg nem emlékszek semmire. Sajnálom - vágok a szavukba mert kezd elfogyni a türelmem.
- És mikor három gyönyörű órát töltöttünk dzsakkuziban? - kérdezi egy barna hajú, tengerkék szemű fiú, mire én összeráncolt szemöldökkel nézek rá.
- Hülyének nézel? - kérdezem, mire a fiúk hangos huhogásba kezdenek.
- Semmit sem változott - veregeti meg a vállamat egy szőke, göndör hajú fiú. Asszem Dávid?
Egy lány megfogja a kezemet és kihúz a fiúk köréből. Zoé az.
- Hé, hova viszed? - kiabálnak, és utánunk erednek, de Zoé elvonszol a lánymosdóba és rájuk vágja az ajtót, ahol már vártak rám a barátnőim.
- Hülye fiúk - forgatta a szemét Zoé.
- Na! - tapsolt kettőt Nóra - Mutatkozzun be! Vass Nóra! - nyújtotta a kezét, egy magas, méz színű hajú lány, zöldes- kék- szürke, nem is tudom milyen színű szemmel, és kezet rázunk.
-  Szabó Rebeka - ölel meg egy alacsony, derékig érő, hullámos szőke hajú lány.
- Kovács Henrietta, de szólíts Heninek - mutatkozik be egy bronzvörös hajú és zöld szemű, velem egy magasságú lány.
- Zoé Vu - ölel meg szorosan a vietnámi barátnőm - Hiányoztál!
- A lényeg, hogy nem áll egy ilyen apróság a barátságunk útjába - mondja. Nóri.
- Mindenbe beavatunk - bólogatott Rebe is.
- Köszi, ez sokat jelent nekem.
Ekkor Zólyomi tanárnő lép be a mosdóba, ésösszehúzott szemmel körbenéz.
- Mi ez valamilyen titkos gyűlés? Hogy képzelitek, hogy becsöngő után a mosdóban pletykáltok? Azzonnal menjetek be órára!
- Elnézést tanárnő nem hallottuk a csöngőt! - mentegetőzünk, és behúzott nyakkal kislisszolunk a mosdóból.
- Ezt megkaptuk! - mondja Nóra mikor az osztálytermünkhöz érünk, majd benyit - Elnézést a késésért tanárúr!
Miután beírnak minket a naplóba mint későket, felelés következik. A tanárúr leül a tanári asztalhoz, és rezzenéstelen arccal lapozgatja a naplót.
- Kecskés Ádám! - szólít fel egy barna hajú kék szemű fiút, belőlem meg kitör a nevetés de gyorsan elhallgatok.
- Elnézést! - motyogom, de a mosolyomat nem tudom elfolytani.
Szünetbe Ádám odajön hozzám és felül a padomra.
- Te meg min nevettél? ... Órán!? - teszi hozzá a kérdő tekintetemet látva.
- Ó, csak azon - mosolyodok el mikor eszembe jut - vicces a neved - nézek rá.
Látom, hogy Ádám zavarba jön.
- Emlékszem, hogy tavaly amikor megismertelek akkor is jót nevettél a nevemen.
- Gyere már! - Hívják Ádámot a fiúk labdázni.
Kimegyek a büféhez venni valamit. Miután kiállom a hosszú sort visszafordulok az osztályterem felé forrócsokival és sóspereccel felszerelve. Kicsit elbambulok és észre sem veszem a felém tartó lányt, aminek az lesz a következménye, hogy leöntöm forrócsokival.
- Ááá! Nézd meg mit csináltál! - mutat a leöntött ruhájára a hosszú sötétbarna hajú, kreol bőrű lány,és elindul a mosdóba, mielőtt meglátnák. Én sűrű bocsánatkérések közepette követem.
- Nagyon sajnálom! - mondom ezredszerre mikor beérünk a mosdóba.
- Ahh - fújtat a lány - így nem mehetek ki! Add ide a ruhádat! - azt hiszem nem hallok jól.
- És én mibe legyek?
- Az a te bajod Emma! - honnan tudhatja a nevemet?
-Akkor cseréljünk ruhát - adom be a derekam - és holnapra visszahozom kimosva.
- Amúgy - nyújtja felém a kezét - Kennedy Hannah - mutatkozik be - hallottam mi történt veled ... biztos nem emlékszel már rám. Nem mintha érdekelne. Essünk túl rajta. - mondja és bemegy az egyik fülkébe.
Gyorsan átöltözünk.
- Nem is vagy olyan arogáns liba. Nem tartozol közéjük - mondta és kicsörtet a mosdóból. Ezt meg, hogy értette?
Felveszem a pulcsimat, hogy eltakarja a foltot és bemegyek az osztályteembe.
- Ez nem Hannah ruhája? Mit keres nálad?- támad le Zoé.
- De igen - csengetnek - majd óra után elmondom. Zoé kicsit sem kedvesen fintorog és leül a helyére. Matek után odamegyek, a lányok körébe (Zoé, Nóri, Rebe, Heni).
- Emi, szerintem elfelejtetted ki is Hannah.
- Tudta a nevemet.
- Érdekes, pedig általában arrogáns lópofának, szokott nevezni minket - mondja Heni.
- Ki nem állhat minket, ahogy mi is őt. Ez mindig is így volt.
- Ha, jót akarsz magadnak ne barátkozz vele! Csak kihasznál.
- Értem, de higgyétek el nem történt semmi, csak leöntöttem véletlenül a pólóját forrócsokival és nem akart foltos ruhában mutatkozni - hadarom el egy szuszra.
Következő óránk biosz. Előkészítem a felszerelésemet és már be is csöngetnek. Húsvét alkalmából a tanárunk behozott egy bárányagyat és azt vizsgáljuk. Nem a bárány miatt, de biosz a kedvenc tantárgyam. :)
 - Óra végéig dolgozhattok. Kezdhetitek! Emma, neked természetesen nem kell írnod. Hoztam neked valamit! - lép a padomhoz és átnyújt egy könyvet.
- Ablakzsiráf? Köszönöm, de mire kell ez? - kérdezem értetlenül.
- Te addig ismerkedj a betükel! - most viccel?
- Elnézést tanárúr, de az emlékeimet felejtettem el, nem a betűket!
- Azért örülnék, ha belenéznél! - mondja a tanár és otthagy.
Mellettem Áron (a padtársam) alig bírta visszafolytani a nevetését. Kedves. Két fárasztó irodalom után anyu jön értem az iskola elé és elvisz az orvoshoz, hogy megvizsgáljanak, ezért késő délután érek haza. Vacsora után fáradtan beesek az ágyba és alszom mint a bunda.

24 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a blogod, igazán egyedi történetet találtál ki. :)
    Benne lennél egy cserében?
    http://missrobertson89.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia, örülök hogy tetszik! Nálam már kint vagy :) !

    VálaszTörlés
  3. Szia, Rebe!

    Természetesen mehet a csere, máris kint vagy ;) További sok sikert a történethez :D

    http://xharrystylesfanfictionx.blogspot.hu/

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  4. Szia! Mehet a csere! Már kitettelek xx
    http://testembenalelked.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. szia:) én is kitettelek x http://hopeblogdesign.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Köszi! Én is kitettelek titeket! :DD

    VálaszTörlés
  7. sziaa,ezzel a blogommal is mehet a csere,kint vagy:DD http://iwould1.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. Kedves Liza!

    További sok sikert kívánok a történethez! A cserében természetesen vagyok, máris kiraklak!

    Lady

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Természetesen mehet a csere: http://just50days.blogspot.ro/
    További sikeres blogolást! xx.Jennifer Meyer

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Természetesen benne vagyok a cserében, már ki is tettelek :)
    Puszi
    (www.utolsoigeret.blogspot.hu)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Mehet a csere, máris kiraklak:
    http://lastchance-viviennehayes.blogspot.hu/

    További sok sikert a történethez! x

    VálaszTörlés
  12. Szia benne vagyok a cserében már ki is raktalak :) itt: http://ilovehimforeverstyles.blogspot.hu/
    és itt is: http://foreverandeverstyles.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  13. Szia. Benne vagyok a cserében.
    http://sohavegetnemeroelet-bylizzy.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  14. Szia, mehet a csere, kiraktalak. http://new-city-and-new-life.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  15. Szia, mehet a csere már nálam kint is vagy. http://louistomlinsonfanfictionx.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  16. Szia benne lennél egy cserében? http://lilystylesand1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Benne vagyok a cserében, kiraktalak.:)

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Benne vagyunk a cserében. :D:D

    VálaszTörlés
  19. Szia :) Bocsi, hogy későn írok vissza, de mehet a csere.
    Nálam már kint vagy.
    http://standinginthedark16.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  20. http://mindentami.blogspot.hu/ Szia kérsz kritikát?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, hogy csak most írok vissza, mindjárt kirakok mindenkit!

      Törlés
  21. Sziaa::D Kaptál tőlem egy díjat:D http://crazyguysandme.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  22. http://surrogatemotherin1d.blogspot.ro/ szia. bocsi, hogy csak most válaszolok, de igen, benne vagyok a cserében.

    VálaszTörlés
  23. bocsi hogy ide írok de nincs chat.:D

    mehet a csere,kiraktalak.

    VálaszTörlés